GRY

poniedziałek, 2 lutego 2015

Różowa czapeczka .




Wzorek poszukałam  TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wzór dzięki za schemat:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna czapka! Wytłumacz proszę jak się robi taki wzorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek bardzo prosty , zrobiłam ściągacz potem przerobłam 2 rządki na lewo, następnie 9 rządek na prawo , potem znowu 2 na lewo i tu zaczyna się wzorek , jedno oczko brzegowe 12 oczek na lewo i tak jak widać na ostatnim zdjęciu nabrałam 13 oczko z poprzedniego rządka na lewo do góry przerobiłam 2 oczka razem i następnie 14 oczko z dołu i 2 oczka razem potem powtarzamy 12 oczek na lewo 13 i 14 razem z dolnym lewym rządku , można sobie regulować zależy jakie chcemy kwadraciki niewiem czy mnie zrozumiesz , ja robiłam to sposobem nie mam dokładnego wzorku ,,, powodzenia .

      Usuń
  3. Beautiful hat!!
    Happy week.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zapisuje wzorek bo super czapka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna czapeczka. Też muszę spróbować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. czapeczka przepiękna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń