GRY

niedziela, 20 stycznia 2013

Czapka dla Ulki



9 komentarzy:

  1. Szkoda ,że nie jestem młodsza!Piękne czapusie:))
    Pozdrawiam serdecznie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne czapeczki. Wnuczki będą mogły przebierać w czapeczkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Mojej córci też się taka marzyła, chociaż jest już nastolatką. Miałam szczęście i nie musiałam dziergać, Sylwia dostała czapkę i rękawiczki od blogowej przyjaciółki Majaleny. Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna czapa pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się te pandy rozpanoszyły u Ciebie ;-). Nie dziwię się, że jest taki szał na nie, bo są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. czapki super też taki zrobiłam swoim wnusiom pozdrawiam i zapraszam do si
    ebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się szczerze, że sama bym w takiej chętnie chodziła.

    OdpowiedzUsuń