GRY

czwartek, 22 marca 2012

Szal

 Postanowiłam zrobić szalik  , jeszcze nie skończony ale już nie dużo brakuje , ładny kolor jeans.







r-010



Nabrać liczbę oczek podzielną przez 10 (=raport) + 2 o. brzeg.
Pokazano rzędy nieparzyste, w rzędach parzystych oczka przerabiać jak schodzą z drutu, a narzuty na lewo.
Powtarzać stale od 1 do 12 rzędu.

- raport, czyli motyw który się powtarza od początku do końca rzędu. Oczka przed i za strzałkami przerabia się na początku i na końcu rzędu jednorazowo.
- oczko brzegowe
- oczko prawe
- oczko lewe
- narzut
- 2 oczka prawe razem na prawo
- 2 oczka prawe razem od spodu                                       


 

8 komentarzy:

  1. kolejny blog ktorego nie mialam,,,nie odwiedzalam..ale juz nadrabiam..bede wpadac i twoje prace podziwiac...szal sliczny.....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór i kolor:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w gronie moich przyjaciół :)
    Szal będzie cudny, ja jeszcze żadnego nie zrobiłam.
    Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny wzór pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. bedzie sliczny szalik...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba u Ciebie, zostaję:))) Robisz przepiękne rzeczy!!!Miło mi, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów, zachęcam do komentowania, będzie mi szalenie miło:)))Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej nocki, pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj Weekend się zaczyna, więc przesyłam Ci życzenia.
    No to zacznę od początku, wspaniałego życzę Piątku!
    Na Sobotę I Niedzielę życzę słońca bardzo wiele.
    Życzę, żeby Weekend cały był wesoły i wspaniały ...

    OdpowiedzUsuń